» Ziņas
Lidostas "Rīga" informācijas birojs "Sveicināti Rīgā!" vidēji apkalpo 3000 interesentus mēnesī
Starptautiskajā lidostā "Rīga" plašākās telpās atklātais informācijas birojs "Sveicināti Rīgā!" vidēji apkalpo 3000 interesentus mēnesī.
Jau ziņots, ka jaunais informācijas birojs tika atklāts 23.martā.
Pārsvarā interesenti vēršoties birojā, lai noskaidrotu, kā nokļūt līdz pilsētas centram vai kādai citai konkrētai vietai, rezervētu kādu no viesnīcām, iegādātos starptautiskās lidostas "Rīga" suvenīrus vai tūristu kartes "RIGA CARD" un lai uzzinātu par reisu ielidošanas un izlidošanas laikiem, biznesa portālam "Nozare.lv" skaidroja lidotas preses pārstāve Santa Auguste.
Tāpat nereti tiekot sniegti kopēšanas un izdrukas pakalpojumi.
"Mēs patiešām esam gandarīti un priecīgi, ka klienti ļoti labprāt iegādājas piedāvātos starptautiskās lidostas "Rīga" suvenīrus. Tā kā ir interese par šo sniegto pakalpojumu, mēs arvien cenšamies paplašināt piedāvāto suvenīru klāstu," skaidro Auguste.
Lidostas pārstāve norāda, ka birojs "Sveicināti Rīga!" pagaidām nepiedāvā ekskursijas uz Rīgu transfēra pasažieriem, bet piedāvā ekskursijas interesentiem pa lidostu. Tomēr biroja klienti ir arī tranzīta pasažieri, kuriem jāpavada vairākas stundas, gaidot nākamā reisa izlidošanu. Šie klienti visbiežāk vēloties iegūt informāciju par Rīgu, galvenajām tūrisma apskates vietām un objektiem.
Jau ziņots, ka, ņemot vērā pasažieru skaita ievērojamu pieaugumu un jaunu pakalpojumu ieviešanu, tūrisma birojs lidostā tika paplašināts un rekonstruēts. Tagad tas atrodas ielidošanas sektorā "E".