» Ziņas
Testa režīmā darbu sācis jaunais "Live Rīga" portāls
Testa režīmā darbu sācis jaunais "Live Rīga" portāls "www.liveriga.com", informēja Rīgas tūrisma attīstības biroja (RTAB) sabiedrisko attiecību projektu vadītāja Sigita Lapsiņa.
Jaunais portāls iecerēts kā apjomīga un augsti funkcionāla informācijas krātuve par Rīgas tūrisma piedāvājumu, kas būs noderīga gan pilsētas viesiem, gan rīdziniekiem. Testa režīmā jaunais portāls darbosies līdz maija vidum.
"Live Rīga" portāls būtiski atšķirsies no mājaslapas "www.liveriga.com", kas tika atklāta pagājušā gada novembrī, sākot "Live Rīga" ziemas kampaņu. Jaunajā portālā informācijas apjoms un funkcionālās iespējas būs daudz lielākas, tāpēc izstrādāta jauna pieeja informācijas strukturēšanai, informēja Lapsiņa.
Patlaban portāls publiskots testa režīmā, lai tuvāko nedēļu laikā veiktu nepieciešamos tehnoloģiskos uzlabojumus.
""Live Rīga" portāls ir jauna līmeņa komunikācija par Rīgu. Portāls un ar to saistītie sociālie tīkli sniegs iespēju interaktīvā veidā veidot dialogu ar mērķauditorijām. Tā ir pilnībā atšķirīga pieeja Rīgas tūrisma potenciāla attīstīšanā. Funkcionalitāte, interaktivitāte un informācijas daudzveidība ir galvenie "Live Rīga" portāla raksturlielumi. "Live Rīga" portāla mērķis ir kļūt par vadošo informācijas avotu, kas vēsta par Rīgu," saka RTAB projektu direktore Antra Laumane.
"Live Rīga" portāla saturu veidos tā redakcija RTAB speciālistu vadībā. Satura veidošanas tenderī uzvarēja izdevniecība "Rīgas Viļņi". Savukārt portāla tulkošanu trijās valodās nodrošinās ziņu aģentūra LETA, kas uzvarējusi tulkošanas pakalpojumu tenderī.
Sākot no maija vidus, portāla saturs ar jaunu informāciju tiks papildināts katru nedēļu. "Live Rīga" portālā informācija tiks publicēta četrās valodās - latviešu, angļu, krievu un vācu.
Portālā saglabātas četras galvenās informācijas sadaļas. Sadaļā "Look Rīga" būs atrodama informācija par dažādām norisēm Rīgā un dažādiem tūrisma veidiem, kas pieejami Latvijas galvaspilsētā.
Sadaļā "Feel Rīga" būs pieejama apjomīga un pilnīga datubāze par kultūras, mākslas, izklaides, sporta pasākumiem un citiem notikumiem Rīgā, kā arī informācija par iepirkšanos, SPA, restorāniem un kafejnīcām Rīgā.
Sadaļā "Stay Rīga" būs informācija par viesnīcām un nakšņošanas iespējām Rīgā, kā arī noderīga informācija par Rīgu kā dzīvesvietu gan neilgam laikam, piemēram, darbam un studijām, gan ilgtermiņā.
Savukārt sadaļā "Work Rīga" būs informācija ārvalstu investoriem un uzņēmējiem, kuri vēlas Rīgā sākt uzņēmējdarbību.
Portālā izveidotas arī vairākas lietotājam draudzīgas un funkcionālas iespējas, piemēram, viesnīcu un transporta biļešu rezervācija, ceļojuma un brīvā laika plānotājs, lietotāja profils, kurā iespējams apkopot sev interesējošos pasākumus, norises vietas un laikus, atvieglojot brīvā laika pavadīšanas plānošanu. Izveidota arī saikne ar sociālajām vietnēm un informācijas meklētājs.
Pavisam portālā ir 405 informatīvās vienības, kas galvenokārt ietver ziņas par pasākumiem un norisēm Rīgā, par apskates objektiem, izklaides vietām un nakšņošanas iespējām.
Iecerēts, ka mēneša laikā portālā būs jau aptuveni 700 informatīvo vienību un ik nedēļu tiks ievietotas vidēji 40 jaunas informatīvās vienības.
RTAB turpinās portāla attīstīšanu un strādās pie Rīgas "on-line" mārketinga stratēģijas, jo portāls ir tikai daļa no visa "on-line" mārketinga plāna, informēja Lapsiņa.