» Ziņas
Bezmaksas mārketinga projekts
SIA DMA un Google Online Marketing Challenge 2010 aicina uzņēmējus pieteikties bezmaksas mārketinga projektam
SIA Digital Media Agency līdz 2010.gada 10.aprīlim aicina Latvijas uzņēmējus piedalīties starptautiskajā Google projektā Online Marketing Challenge 2010, lai gandrīz mēneša garumā bez jebkādiem finansiāliem ieguldījumiem un saistībām izmantotu Google Adwords reklāmas tīkla sniegtās iespējas – efektīvu reklāmas izvietošanu, monitoringu un klientu piesaisti.
Google Online Marketing Challenge 2010 ir ikgadējas starptautiskas sacensības, kurās piedalās topošie interneta mārketinga speciālisti - pēdējo kursu studenti, lai izmatotu savas zināšanas un gūtu praktisku pieredzi ar reāliem klientiem reklāmas jomā, e-komercijā, mārketinga komunikācijā, informācijas sistēmu vadībā un jaunākajās mediju tehnoloģijās. Par projekta vērienu liecina 2009.gada statistika: Google Online Marketing Challenge starptautiskajās mārketingas sacensībās piedalījās vairāk kā 10’000 studentu, kopsummā - 2’187 komandas no 57 pasaules valstīm.
Līdz šim Latvija šajā projektā nav bijusi pārstāvēta, savukārt šogad par oficiālo dalībnieku jau ir kļuvusi Ventspils Augstskola, no kuras dalībai ir apstiprinātas trīs studentu komandas. Konkursa norises laikā studentiem ar padomu palīdzēs Ventspils Augsto tehnoloģiju parka uzņēmums Digital Media Agency, kas interneta mārketinga jomā var lepoties ar ievērojamu starptautisko un vietējo projektu pieredzi.
Galvenās prasības uzņēmumiem, kas vēlas piedalīties, ir šādas:
darbinieku skaits ir mazāks par 100;
uzņēmums nekad nav izmantojis Google Adwords reklāmu tīklu, vai arī pēdējos sešos mēnešos uzņēmumam nav bijis aktīva Google Adwords konta.
vēlams, lai uzņēmumam būtu eksporta pieredze.
Pieteikšanās termiņš – līdz 2010.gada 16. aprīlim. Lūdzam pieteikties dma.lv mājas lapā, aizpildot tam paredzēto anketu: http://dma.lv/lv/jaunumi/2010/marts/dma-konsulte-vea-studentus-google-online-marketing-challenge-2010.html
Šī ir vienreizēja iespēja uzņēmējiem bez maksas un bez jebkāda veida saistībām iegūt individuālu mārketinga risinājumu un veicināt starptautisko atpazīstamību, intensīvi palielinot klientu skaitu. Nepieciešama vien personiskā ieinteresētība savas uzņēmējdarbības tālākattīstīšanā. Arī pēc kampaņas noslēgšanās uzņēmums saņems studentu ieteikumus, un Google izsniegs papildus budžetu USD 50 apmērā, lai tiktu nodrošināta arī turpmākā reklāmas kampaņas uzturēšana un virzīšana interneta vidē.
Savukārt SIA DMA speciālistiem sadarbībā ar Ventspils Augstskolas studentu komandām tas ir izaicinājums, lai pierādītu, ka biznesa mērķus un vērā ņemamus rezultātus var sasniegt ar Google piešķirtajiem USD 200. Arī Ventspils Augstskolas Doktorantūras nodaļas vadītāja Ieva Kantmane saskata šajā projektā spēcīgu potenciālu: „Man prieks, ka esam sava veida pionieri, un studentiem būs unikāla iespēja paplašināt teorētisko zināšanu robežas un iegūt praktiskas zināšanas par interneta mārketingu, kā arī uz laiku iejusties reālu uzņēmumu konsultantu lomā. Īpašu pateicību vēlo izteikt arī DMA speciālistiem, kuri šo ieceri realizē dzīvē.”
Dalībnieku rezultāti tiks izvērtēti, ņemot vērā vairākus kritērijus:
reklāmas kampaņas efektivitāti;
izmantoto metožu un materiālu atbilstību profesionālajam līmenim;
kampaņas laikā iegūto rezultātu analīzi un attiecīgi veiktās izmaiņas;
piešķirtā budžeta izlietojuma efektivitāti;
komandas pienesuma kvantitatīvos rādītājus.
"Google Online Marketing Challenge 2010" oficiālā mājas lapa: http://www.google.com/onlinechallenge/
Ventspils Augstskolas paziņojums:
http://venta.lv/portal/index.php?lang=lv&page=1,1,0,0&articleID=1287