» Ziņas
"Expedia": Rīga no dārgākā Baltijas valstu ceļojumu galamērķa kļuvusi par lētāko, bet vismazāk apmeklētāko
Šajā gadā Rīga ir vienīgais interneta ceļojumu kompānijas "Expedia" tūrisma galamērķis Austrumeiropā, kurā samazinās viesnīcās pavadīto nakšu skaits.Citos tūrisma galamērķos Austrumeiropā viesnīcās pavadīto nakšu skaits pat pieaug.
"Rīga šobrīd ir tūristiem lētākā Eiropas galvaspilsēta, liecina "Hotels.com" 2009.gada viesnīcu cenu indekss laika posmā no janvāra līdz jūnijam. Vidēji diennakts viesnīcā Rīgā maksā 60 eiro (42 latus). Viesnīcu cenu ziņā Rīga no dārgākās Baltijas valstu galvaspilsētas ir kļuvusi par lētāko," atzīst Kreilis, uzsverot, ka cena ir būtisks faktors, kas tūrisma galamērķi var padarīt konkurētspējīgāku salīdzinājumā ar citiem.
"Expedia" pārstāvis atzīst, ka kompānijas sadarbības partneru lokā ir nozīmīgs skaits viesnīcu katrā no Baltijas valstu galvaspilsētām (kopumā - 218) un patlaban tiek strādāts, lai paplašinātu sadarbības partneru loku mazākās pilsētās Baltijas valstīs, piemēram, Ventspilī, Liepājā, Pērnavā, Druskininkos.
Kreilis norāda, ka "Expedia" interesi Baltijas reģionā apliecina arī tas, ka kompānija jau pagājušajā gadā izveidojusi "Hotels.com" mājaslapu latviešu, lietuviešu un igauņu valodā.
"Expedia" ir interneta ceļojumu kompānija, kuras tīklā ir 80 tiešsaistes tūrisma portāli. "Expedia Inc." zīmolu vidū ir "Expedia.com", "Hotels.com", "Venere.com", "Hotwire", "Egencia" (iepriekš zināms kā "Expedia Corporate Travel"), "TripAdvisor", "ExpediaLocalExpert", "ClassicVacations", "eLong".
"Expedia" nodrošina klientus ar vairāk nekā 100 000 viesnīcu, simtiem aviokompāniju, tūroperatoru, auto īres kompāniju un vietējo tūrisma galamērķu.
Interneta tūrisma kompānijas "Expedia" kopējais apgrozījums 2008.gadā bija 21,3 miljardi dolāru.