Live Rīga
Liela nozīme, lai piesaistītu tūristus viennozīmīgi ir reklāmai. Pietam Latvijai tā ir ārkārtīgi svarīga, jo daudzās valstīs notiek Latvijas antireklāma, balstoties uz to, ka pārāk daudzi uzņēmumi Latvijā, pie pirmās iespējas mēģina piekrāpt ārzemniekus. Negatīvu iespaidu uz ārzemniekiem atstāj arī tas, ka Latijai ir pārāk liela seksa tūrisma valsts slava.
Rīgas tēls Tāpēc, jau pirms kāda laika, radās ideja par to, ka reklamējot Rīgu ir jābūt jaunām, svaigām un iespaidīgām idejām. Tāpēc tika izsludināts konkurss uz jaunu Rīgas simbolu. Kopumā konkursā savas idejas prezentēja desmit kompānijas, trīs no tām izgāja finālā. Uzvarētāja titulu ieguva starptautiski atzīta kompānija “Embassy”. Lielākais kompānijas līdzšinējais sasniegums ir reklāmas kampaņa “Be Berlin”.
Pieminēšanas vērts ir arī viņu sasniegumi sadarbībā ar "Bosch" un "Renault" uzņēmumiem. Saskanīgi Rīgas nosaukumam izrādījās vairāki vārdi, domāšanas procesā tika apsvērti tādi vārdu salikumi kā “Stay Rīga” un “Work Rīga”, bet priekšroku deva variantam “Live Rīga”. Tā kā tagad ārzemniekiem Latvija asociēsies ar zīmolu “Live Rīga”, zīmola galvanā ideja ir tāda, ka tūristiem būs labi tikai tas, kas labi ir pašiem Latvijas iedzīvotājiem. Tas lielā mērā paredz to, lai paši rīdzinieki uzlabo tūrisma situāciju pilsētā. To var panākt uzlabojot apkalpošanas sfēras darbību un iedzīvotāju attiekmi pret tūristiem. Jo savādāk reklāma izrādīsies tikai par tūristu apmānīšanas kampaņu.
Zīmola papularizēšana tika sadalīta vairākās reklāmas kampaņās, pirmā no tām nāks klajā jau Ziemassvētkos. Rīgas Tūrisma attīstības birojs jau novembra sākumā organizēja iepazīšanās konferesnci ārvalstu medijiem, kuras laikā tika iepazīstināts ar jaunā zīmola ideju, mērķiem, uzdevumiem un piedāvājuma klāstu tūristiem. “Live Rīga”zīmola reklamēšanai galvenokārt izmantos sociālos un interneta medijus. Izmantojot šos medijus valsts cer ietaupīt naudas līdzekļus, kas paredzēti valsts slavas nešanai. Pirmie šo zīmolu spēs novērtēt Vācijas, Norvēģijas, Zviedrijas, Lietuvas, Somijas, Krievijas un Igaunijas iedzīvotāji. Šīs valstis ir ļoti nozīmīga sastāvdaļa Latvijas tūrisma tirgus attīstībai.
Mūsu Rīga Izveidojot jaunu Rīgas reklāmu valdība cer palielināt tūrisma nozases IKP, palielināt darbavietas un aktivizēt darbību kultūras, mākslas un tūrisma nozarēs. Visai optimistiskas un pozitīvas ieceres. Bet valda arī nedaudz savādāks uzskats par šo jauno Rīgas reklāmu. Daudzi uzskata, ka zīmols pirmām kārtām ir paredzēts airBaltic un Baltic Taxi uzņēmumu reklāmām. Bet nu jāatdzīst, ka arī no tā Rīgai un Latvijai ir savs labums.
Rīgas lidosta
Rodas tikai jautājums, vai tiešām šis jaunais zīmols ir tik lielisks, ka spēs ieinteresēt ne tikai attīstīto eiropas valstu pensionārus, kas apskata Rīgas arhitektūru, un iedzērušus jaunus cilvēkus, kurus interesē tikai alus un lēti seksa pakalpojumi. Blogs