Jocīgas lietas par lidošanu un lidostām
Skatīsimies patiesībai acīs, kad izmantojam lidmašīnas, dažas lietas ir perfekti nostrādātas, bet dažas – ļoti muļķīgas.
Instrukcijas
Pie katra pretējā sēdekļa var atrast avārijas instrukciju. Diez vai pati aviokompānija to ir izlasījusi. Pašās beigās ir teikums – „Ja nevari šo izlasīt, jautā pēc palīdzības”. Ja es neprotu lasīt, vai neredzu, tad kā es varu zināt, ka man ir kādam kaut kas jājautā? Līdzīgi, kad saka : „ Ja nedzirdi šo paziņojumu, lūdzu jautā pēc palīdzības un paskaidrojumiem. ” Vai nav muļķīgi?
Veikali Kādēļ lidostā ir čemodāni veikals? Ja jau cilvēks tik tālu ir ticis, viņam noteikti vajadzētu jau vienam vai vairākiem būt!
Jostas Kad lidmašīna sāk kustēties visiem ir jāpiesprādzējas. Stjuartes nāk un pārbauda katru, vai visi ir piesprādzējušies. Visvairāk negadījumu lidmašīnās notiek tieši šīs pārbaudes laikā (visbiežāk, ja kādam tieši šajā laikā vajag uz tualeti). Stjuartes cenšas palīdzēt, bet bieži vien (vismaz ASV) par to tiek iesūdzēti un aviokompānijai tas izmaksā veselu bagātību.
Vienīgais risinājums šeit varētu būt – pasažieriem iepriekš jāparakstās, ka , ja atstāj savu vietu brīžos, kad obligāti ir jāpiesprādzējas, viņi atbild paši par savu drošību.
Cenas Var vēl saprast, ka jāmaksā paaugstināta cena par alkoholu un ēdienu, bet dažas aviokompānijas, jau iekasē par sēdekli pie loga un pat par ūdeni.